ראש אג"מ במשטרה: "יש 40 התרעות לפיגועים"

בנצי לייזרוביץ No Comments on ראש אג"מ במשטרה: "יש 40 התרעות לפיגועים"

ראש אגף המבצעים במשטרה ניצב סיגל בר צבי: "פרסנו כוחות גלויים וסמויים במקומות רגישים. כל הכוחות בשטח – מטרתם לסכל ולהרתיע, ולתת תחושת בטחון ולהגיב לכל קריאה"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש אגף המבצעים במשטרה ניצב סיגל בר צבי אומרת בתדרוך לכתבי המשטרה: "אנו חווים בתקופה האחרונה שורה של ניסיונות לפיגוע ופיגועים בעיקר ביו"ש וחלק באזור י-ם. בחודש האחרון [מתחילת ינואר ועד עתה] היו לנו 32 אירועים מתוכם 29 ניסיונות פיגוע, 3 פיגועים שיצאו לפועל -1 בנוה יעקב, 1 בעיר דוד, ו- 1 מחבל שדקר בחוות יהודה ונוטרל. במתווה של ירי היו לנו 17 ניסיונות לפיגוע, 6 ניסיונות באמצעות דקירה, 5 ניסיונות באמצעות מטען, 1 במתווה של דריסה".

"מבחינת נפגעים יש לנו 7 הרוגים, 3 פצועים קשה, ו-2 במצב בינוני. מבחינת מפגעים יש לנו : 5 מחבלים עצורים, 7 חוסלו בזירה, 1 פצוע קשה" היא הוסיפה. "כל זה בחודש האחרון בלבד. אני שולחת תנחומים בשם משטרת ישראל למשפחות ההרוגים, והחלמה מהירה לפצועים. עבר עלינו סוף שבוע קשה בירושלים. אנו משבחים את השוטרים שחתרו למגע בפיגוע בנוה יעקב, וקצין צה"ל בעיר דוד".

"פרסנו כוחות גלויים וסמויים במקומות רגישים. כל הכוחות בשטח – מטרתם לסכל ולהרתיע, ולתת תחושת בטחון ולהגיב לכל קריאה. השוטרים מצליחים למנוע בגופם אירועים של פח"ע. היות ויש הרבה אירועי טרור יחידים, אנו בפריסה רחבה מאד בשטח. אנו מבקשים מהאזרחים לגלות עירנות ולדווח על כל דבר חשוד/חריג".

"לגבי השימוש בנשק של אזרחים שנושאים נשק בדין הוא חיוני ומותר רק עפ"י הוראות פתיחה באש תוך כדי נקיטת זהירות רבה. גם על המיומנים להיות זהירים. אם אפשר להזעיק את כוחות הבטחון עדיף, כ"כ מבקשת מהאזרחים הימנעות מהגעה מיותרת לזירות פיגוע, ולהישמע להוראות המשטרה. מחוז ירושלים מתוגבר בלמעלה מ-400 שוטרים. יש כרגע כ- 40 התרעות לפיגועים".



0 תגובות